Tisdag!

Känns som det enda jag egentligen gör, är att räkna ner dagarna på veckan tills det blir helg och Rickard är hemma. Ogillar verkligen hela 8-17 grejen.
Jag älskar att vara hemma med Ronja, det är inte det, bara det att jag verkligen hatar när Rickard är borta.

Idag har det hittills varit en rätt lugn dag, Ronja har nu sovit i nästan tre timmar, vill inte väcka henne, sover hon så behöver hon uppenbarligen sömnen. Hon sov rätt bra inatt iofs, somnade typ halv åtta igår och sov till två, sen somnade hon om efter lite mat och sov till halv sju. Bättre än på länge...
Jag är så uttråkad på vädret, har säkert en miljon saker jag borde gjort idag, men mina krafter tryter. När Ronja somnat för några timmar sen, la jag mig i soffan och somnade. Helt slut verkligen.

funderar på att plocka lite och sen kanske baka, vi har en massa ägg som måste ätas upp.
Tvätta gjorde jag igår ochdet är i  nuläget inte lönt att sortera, Ronja sover i vårt rum.

Fortsätt kommentera, jättekul att läsa!!



Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag förstår precis vad du menar med att vardagarna är så tråkiga och att man längtar till helgen trots att man själv inte jobbar/pluggar. Å, baka låter sååå gott, nu blev jag ju själv jättesugen på att baka :-)

2009-05-05 @ 14:53:44
URL: http://carolinehofer.blogg.se/
Postat av: Josefina

Hej vännen,

Ja, det är alldeles underbart att bada med sin lilla bebis. Vill uppmuntra dig att göra desamma. Sven och jag badar i uppvärmd bassäng på drop-in. Babysim är dyrt och oss passar valmöjligheten bättre. Det är dock ett stort projekt och man är helt slut efteråt. kramar

2009-05-08 @ 11:07:54
URL: http://josefinazadig.blogg.se/
Postat av: sara

Så härligt att höra att allt är bra ester, det var synd att vi inte kunde ses när ni var nere i lund men jag hoppas att ni hade det bra! Ta hand om er!

2009-05-13 @ 17:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0