Längesen sist!

Ja, det var ett tag sen nån av oss skrev nu. Det har varit lite mycket helt enkelt.
Jag låg ju sjuk i bihåleinflammation och sen kom det fina vädret och drog oss utomhus.
Igårkväll kom vi tillbaka från en tripp till skåne. Vi åkte ner för att fira valborg på äkta lundensiskt vis och passa på att få lite barnvakt.
Det gick riktigt bra allt, Ronja var så duktig när min pappa passade henne. Rickard och jag fick lite egentid och kunde för en gångsskull bete oss som studenter/ungdomar.
Vi kunde inte haft mer tur med vädret när vi var nere, runt 25 grader varje dag och strålande sol. Självklart brände vi oss, Rickard mer än mig men det är så det brukar vara. När lördagen kom var han så röd som en kräfta.
Det var riktigt kul att komma ner och träffa lite folk, många som man saknar där nere nu.

Men nu är vi tillbaka i vardagen med massa att fixa. Rickard jobbar och jag jobbar på mitt sätt, med Ronja och allt här hemma.
Ronja börjar bli så duktig, hon sitter i stort sätt själv nu och pratar för fullt. är ett riktigt litet matvrak som älskar banan nu också.
Tänk att det gått mer än tre månader sen hon föddes. Kan inte fatta det.
Jaja, det kommer upp lite bilder så småningom på vårt lilla charmtroll.

Glöm inte att kommetera folk, vore kul att få lite koll på vilka som läser bloggen egentligen!!


lägger upp lite bilder nu på henne, från innan vi åkte ner, när hon hade en dag med farmor och P-e!


Kommentarer
Postat av: Wictor

Det var kul o se en med en blogg om er också=)..

2009-05-04 @ 14:17:37
Postat av: Caroline

Låter som ni haft ett riktigt mysigt valborgsfirande :-). Oj vad hon är duktig, helt otroligt vad tidig hon är, man undrar ju hur tidigt hon ska lära sig gå egentligen ;-). Massor med kramar! /Carro

2009-05-04 @ 20:15:11
URL: http://carolinehofer.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vill bara säga grattis till er dotter. Hoppas du kommer ihåg mig. Kram /Jenny

2009-05-04 @ 20:46:44
URL: http://baraajaag.blogspot.com/
Postat av: Saga

Gumman! Att träffa er tre var helt underbart, tack för en otorligt trevilg helg! Ser fram emot sommar och allt som har med det att göra!! Ni är saknade och omtyckta i mängder!!! Pussar

2009-05-05 @ 00:43:07
Postat av: HASSE!!!

Tihi! nu är det dags att man tar ett besök hos er igen :P

var alldeles för länge sedan nu :)

2009-05-05 @ 01:01:29
Postat av: Håkan Zadig

Kära tös! Roligt att få kontakt på detta sätt. Själv har jag bytt jobb och har numera kontoret hemma. Full fart med djur, skog & barn. Henrik och hans fästemö tar studenten den 20 maj. Kanske ses vi i sommar! Kram/ Håkan

2009-05-06 @ 13:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0