Sjuk och inställda middagar!

Ja det var verkligen lägligt att bli sjuk nu, eller inte...Ligger med värsta förkylningen på länge, som jag tror utvecklas till bihåleinflammation.
Riktig tur att Rickard är hemma så han kan ta Ronja, annars vet jag inte vad jag gjort.
Tack Maggan för igår, att du kunde komma och ta henne några timmar, så jag fick sova.
Den här helgen blev det verkligen inget kul alls, vi som skulle ha folk på middag, både fredag och lördag. Vi fick snällt säga att jag blivit ordentligt sjuk.
Tur att Ronja verkar må bra och att hon leker som hon brukar. Det enda som känns annorlunda är att hon blivit väldigt gnällig på kvällarna när hon ska sova, men det kan ju vara tänderna som bråkar.
Rickard och Ronja åkte in till stan en sväng idag för att låta mig vila. Det var en demonstration efter piratebay domen som de kollade in en sväng, men kom rätt snart hem igen.

sötnöt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0