Ledsen Ronja...

Ja usch vad ledsen hon är just nu. Vi försöker somna henne som vanligt och hon är otröstlig. Det går verkligen inte att trösta henne, nu fick Rickard gå ut och gå en runda och se om det hjälper, jag fick inte följa med för att jag är för förkyld.
Det gör så ont att höra henne skrika som hon gör. Verkar som hon har mat som ligger och retas med henne och vill upp men inte kommer upp. Ingen höjdare.
Annars har det varit en bra dag, Rickard och Ronja var nere och hälsade på Magnus och Marie ett tag och jag låg hemma och sov och snörvlade.
Ronja fick ett jättefint gosedjur som hon älskade!!
Imorgon är det måndag igen och Rickard ska jobba, jag kanske tar hjälp av Maggan imorgon om jag mår som jag mår nu.
Nu ska jag titta färdigt på Gossip Girl och hoppas att det går bra för Rickard med lillan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0